Financiële activiteiten
● Je ondersteunt de Financiële Manager en levert een bijdrage aan de groei en professionalisering van onze financiële afdeling.
● Samen zorgen jullie voor een tijdige, juiste en volledige financiële bedrijfsvoering.
● Je verwerkt dagelijks: inkoop- , verkoop-, bankboek en bereid de wekelijkse betalingen voor.
● Je voert administratieve gegevens in geautomatiseerde SAP systemen (vb, beheer stamgegevens klanten)
● Draagt bij aan het verbeteren van bedrijfsbrede processen vanuit een financiële invalshoek.
● Je ondersteunt bij de samenstelling van de financiële rapportages, alsook de zogenaamde “sustainability reporting”
● Je draagt bij aan cost controlling taken die samenhangen met verschillende trajecten
● Zorgt voor een vertrouwensband tussen finance en overige afdelingen door integer en betrouwbaar te handelen.
Administratiebeheer
● Je werkt samen met het externe sociaal secretariaat en de arbodiensten voor het Nederlands en Belgisch personeel.
● Je neemt nieuwe administratieve taken in handen en zorgt voor een goede uitvoering, bijv. toepassen van nieuwe CAO afspraken, nieuwe wetgeving zoals o.a. GDPR, monitoren respecteren van verzuimbeleid i.s.m. het management.
● Je bewaakt het HR beleid en de salarisadministratie. Denk hierbij aan het beheer van de verlofperiodes, ziektedagen etc…
● Om de juiste toepassing van deze wet- en regelgeving te waarborgen, werk je nauw samen met het externe sociale secretariaat of de arbodiensten.
● Je beheert de leasingwagens voor de Nederlandse en Belgische teams.
● Je archiveert en overschouwt alle contracten met onze leveranciers of externe partijen. (verzekeringen, leasing, etc..)
● Je bent een belangrijk onderdeel van allerlei facilitaire activiteiten (alarmbeheer, schoonmaakdiensten, keukenfaciliteiten..)